ƬƖƉΔƘ ƳΔƘƖИ ƉЄИǤΔИ ƉЯЄƧƧ

nie mase hang hari sabtu(30/07/2011) aritu ..
gile lahh .. tembam nye aku ! ahaha
mule-2 nak pakai nie rase tak confident je ..
sbb .. ouch ! sexy lahh ! ahaha ..
ari nie aku hang , dressup aku dari atas sampai lahh ke bawah ..
sume nye itam dan putih saje ..
ahaha .. best dohh hang .. lame sudah tak hang ..
aritu lahh baru jumpe MAYBANK ! huahuahua !
paz zohor aku kua ruma , 11.30 malam baru aku sampai ruma ..
gilegilegile .. ahah .


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog