ƆЄЯƖƬΔ ƬЄИƬΔИǤ ĦΔƬƖ ƧΔƳΔ :)

HELLO korang :D penah tak korang terfikir , even dah 'break' dengan ex kite pun , tapi still nak contact and taknak loss contact dengan mereka ? like me laa , wahh , yea tak yea , betol tak betol rindu kat semua lelaki yang pernah bergelar boifren(ex) aku <3 korang tak rase bende yang same , apa aku kesah ? bhahaha , macam bodo laa =,=' , ehh , takkesah laa ngan bodo tuh , nak tau , now ade ex aku carik aku balek kau tau , kau ada ? dye bertambah hensem bhaii ! tapi , sorry ! aku takt erpikat dengan KEHENSEMAN kau tu sayang :D , heyy-2 , kau nie aku perasan bile kau bosan jee kau carik aku , text aku , ken sengal ? okayy , takpee , aku takkesah , kau tau kenapee ? sebab aku nak berkawan dengan semua ex aku , #kalau bole laa :D taknak laa buat macam aku buat kat si ACAP DREADLOCK tuhh , dah pernah kene maki hamun ngan aku , hee , sorry :) nak tau tuhh ape tande nye ? sebab aku rase macam nak rodok dye kau tau ? taktau ken , grr~ geramgilababi ngan dye , ish-3 , aku tabik laa ngan kau wehh , kau pandai buat ayat , supaye aku cair , then takmara kau lagi ken ? GOOD ! middle finger up untuk kau ! kau ingat aku suka ngan pangai kau yang suka bagi harapan kat orang ?! WTF =,=' can go to hell bebeyh :D now , kau tak contact aku lagi ken ? apesal ? sayang sangat ngan gelfren kau tu ? takodd dye tau , then takodd dy lari kee tokkk ? okayy , GET LOST laa kat gelfren kau tuhh ! kau suka carik aku bile kau rase .... ergh~ entaa laa , kau jee laa yang tau ape sebab and motif kau carik aku ken , bagus laa kau ! aku pun tak tau kenape laa aty aku nie degil jugak terima kehadiran kau bilabilamasa jee :D , yang kau nie si Udien , kau kata kau sayang aku ? puihhh ~ sembang lebeyh laa kau lelaki , wahh , rindu pulak kat kau , last aku nampak kau mase kat sekola , tu pun taun lepas wehh , nanti bila-2 kite meet okayy ? weheee :p kau pun kata kau SINGLE , single waklu ! aku tengok kat profile kau 'in a relationship' , tuhh apekebende nye bengong ? kat wall fb kau bukan main lagi ayat kau , sebole-2 nye semua kaum aku kau nak sapu yea ? terbaekk~ teruskan usaha anda , bhahaha , aku ingat lagi , mase form 1 aku couple ngan kau , kau form 3 ken ? yea laa mase tuhh bodobodobangang lagi , pergh~ gilababi laa , best gilaa kene GAME ngan kau , macam cibai =,=' sebab tu sekarang nihh aku 'takpercayakaulagi' :D suke ? seronok ? bole laa . aku suka lagi couple dengan bestie kau , si Lan tuhh , dye lagi sweet dari kau , even dari paras rupa , kau yang menang , TAKKESAH :p mana Lan hah ? wa rindu dye laa , bhahaha , #kan aku kata , aku rindu semua ex aku :D kau bole ? takbole ken :D untung laa , bekas aku semua dah ade partner sendiri , aku maseh menjanda , bhahaha , ayat cannot go ken ? rase nak sepak tak ? :D nanti kirim salam kat dye tautautau ? ehh ! takpayah laa , nanti gelfren dye jeles , tuhh jee kott cite aku , kbyee :)


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog