ƧΔƳ ƜĦΔƬЄѴЄЯ ƳѲƲ ƜΔИƬ !

ini picture mase kat kenduri kawen , Tanjung Malim , Perak .
aku pun tak tau sape yang kawen , hanye mengikut sajee .
kawan opah ngan atok laa kott :D
kat FB aku ade uploaded pict nie , afiq kate muke aku macam baby face
hee , tengs afiq :))

ini pulak kat Pizza Hut Mid Valley ,
sbelum balek perak , kitorang makan kat sini dulu .
geram betol makan kat sini . waiters dye salah ambik order .
kitorang order lain dye bagi lain , grr~
sabo je laa .

lepas blah dari tempat Pizza yang membengangkan hati !
sweet kan diorang ? macam bapok :D
err~ sape nie ? aku ke ? HAHA !
mase nie kitorang pegi memancing kat Kampar ,PErak .
opah dan atok saya <3
jeles tengok mereka , masih sweet lagi .
even mereka dah berumur :D
korang tak jeles kee ? okayy , LUPEKAN :))
abang dan paksu , paksu ? muda lagi ! HAHA !
nie aku pun tak tau ape yang diorang sembang ,
camera kat aku , so sukati aku ak snap pict ape pun :p
sape suro bagi kat aku , HAHA!
dengan abang saya , Pijan Ryo :D
#bodo laa dye buat muke macam tu ! grr~
ingat comel laa tu :D
dengan paksu saya . asal balek perak lepak ngan dye nie haa .
tak pun ngan kaum kerabat dye , wohoo ! ade membe !
asal membe jee laki , asal laki jee membe , HAHA !
yang aku ingat name-2 nye .
Myrol Farish , Wan Uztad , Wan Che Lan , Wan Shuffle ,
Shafiq , Niel , Zul . hah , tuu je laa kott , HAHA !
enjoy lagi lepak ngan diorang ohh !
dalam kereta , dating dengan DOMO :D
yang lain semua tengah memancing , aku tak tau nak buat ape .
carik camera , ambik dye then onn . lepas tu , *click , snap pict laa :D
 
ini bukan laki pompuan , takde keje , cari keje !
mase nie kat C'daa D'inai Bridal , Kampar , Perak .
aku nak kawen dah , sbb tu pegi sini , HAHA !
#kidding !


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog