ĴΔǤΔ ЯƲѦΔĦ ƉЄИǤΔИ ƘƲƆƖИǤ :Ɖ

HAIH~ tak habis-2 asyik kene tinggal kat ruma , geram betol aku , Grr~ =,=' . best laa abang Zul tu , mama ngan ayah pegi mane jee , dye mesti ikot , selagi tempat yang diorang pegi tu tak tutop lagi , selagi tu laa diorang tak balek ruma kodd , hmm~ untung laa jadi PA mama ken abang Zul ? yang aku ngan abang tak habis-2 kene buat keje kat ruma , bukan nak kate aku malas kee apee , tapi agak-2 laa , grr~ ingat kitorang nie orang gaji kee ? gaji pun tak bagi , bhahaha :D abang aku tu pulak kuat bebeno berjalan nye , ade jee membe dye yang ajak teman beli baju laa , berbagai-2 . pastu aku pulak sensorang kat ruma , nasibaik sicomel lokek aku tu ade , Chombi-2 , aku pun taktau nak buat apee ngan kau , kau tu dah laa kucing , nak ajak bergosip , kau bukan nye paham pun ape yang aku cakap ken ? yang kau tau mengiau memekak bile perut kau lapar , sampai aku pun rase macam nak campak kau kat bawah tu haa :D tapi , takmungkin laa aku nak buat macam tu , Tompok dah takde , takken nak campak kau pulak ken ? IMPOSSIBLE tuhh ! ehh , Chombi ! kau tak rindu abang kau si Tompok tu kee ? hmm~ mane laa dye ken . dah dekat 3 minggu dye hilang , mesti orang ambik , grr~
#KALAU AKU DAPAT TAU SAPE YANG AMBIK TOMPOK AKU TU , AKU SIAT-2 KULIT DYE :D


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog