Δ˩ĦΔѦƉƲ˩Ɩ˩˩ΔĦ ... ƧĦƲƘЯѲИ ĴΔʓƖ˩ΔИ

ALHAMDULILLAH , akhirnye naik pelamin jugak mama ngan ayah ken ? bagai pinang dibelah dua jee :) #SEMOGA KEKAL SELAMANYA YEA AYAH & MAMA . jangan selalu gado-2 tau , takmau takmau takmau :)
shukron-2 majlis nihh berjalan dengan lancar , dalam mase satu hari majlis nihh selesai , dari merisik , then bertunang , pastu akad nikah , #aku bile lagi ? bhahaha :D
okayy laa , korang tengok ajee laa nihh , aku malas nak menaip bercerita panjang-2 , #pfffttt~ penat =,='
 *pssstt ~ tak payah tengok laa , takde faedah pun :D
#before majlis pertunangan , dalam homestay lagi nihh :)
( Abang Zul pe-MAKEUP nye )
 #bersama ayah , sebelum majlis bermula , kat homestay nihh :)
jyeahh ! senyum SOKMO :)
 rase nak sepak tak muke aku nihh ? aku sepak kau balek nak ? :D
#muka kepenatan laa nihh , comel ken ?  
rase macam nak landing jee ,
tapi , apeken daye , tugas aku taksettle lagi , chill laa .
kuatken semangat aje laa :)
 wahh , sweet ken ? saye GILFREN awak , awak BOIFREN saye <3
 hoii ! kepale otak kau , mane ade macam tu laa .
we're NOTHING okayy , pangkat adik dengan abang jee laaa nihh sengal -,-'
 nihh adik aku and abang Zul , muke adik aku ?
RASE MACAM NAK BAGI PELEMPANG MAUT jee =,='
abang aku and abang Zul , apee ?
hensem laa tuu ? :D
 ehh-2 , secocok nyee . saya BINI awak , awak LAKI saya <3
pergh ~ WAKLU ! nihh aku ngan paksu aku laa .
ape laa :D
 yang nihh aku dengan MYROL FARISH .
heyy kau nihh , asal aku online jee mesti kau ade ..
buat semak kat notifications aku , sengal !
#dye pengLIKE setia saya . kau ada ? :D
 opah dan nenek saya :)
 atototo , takmau laa nanges lagi .
perkare biase when someone tuhh dah berumahtangge :)
 BREAKFAST dulu yea :)
 bersama adik poyo saya :D
okayy , akhinye selesai laa majlis nihh , lepas nihh kite pegi photoshoot yea :)
lacation : railstation , gile ken ? :D let see this beeps ...
 berbaju kurung dengan muke comel sambil buat peace ('.')v
 kau ada ? :D
 berehat sebentar bersama SOYA BEAN dan kedua-2 abang saya <3
wahh wahh , febret tuhh febret , yumm yumm .
ehh , baju biru tu ken , awat nye hang nihh?
capek yea ? (bahasarojaksekejap) bhahaha :D
 with ayah and mama .
 with mama .
 haa , kau bole kee ? :D
 haa , yang nihh , yang nihh .
kau ade macam nihh ?
takde ken ? ngee~
(: P E N G A N T I N :)
 #keje aku mengacau :D
 PEACE yo ! PEACE NO WAR beybeyh :)


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog