ĴѲMĦЄβѲĦ ƘЄMβΔLƖ LΔǤƖ

hellohellohello~~ ingat lagi tak ? 4/12 harituh ade ape ? JOMHEBOH ken ? wahh . itu laa hari yang aku tunggu-2 wehh , akhirnye~~ bile dapat tau jee bile jomheboh nihh , aku punye suke~ pergh ~ memang sukagilababeng laa ! #takpernah terlepas pegi JOMHEBOH <3 hee~ even pegi sane stakat 4 5 orang , sokeyh ! enjoy beb ! takbanyak snap pict laa =,='

#with bestfiend , Nur Afiqah :)
*pict nihh mase tunggu hujan reda laa .
 #with besfriend , Nur Idayu :)
#sebelum konsert bermula .
 #muka aku ! rase macam nak sepak jee :D
#rambut aku basah ? *main hujan :D
 # G E M O K !
#with Izma Yusrina :)

 #pandang camera laa sengal -,-'
okayyokayy , aku sambung cerita . kau tau , lepas jee hujan agak reda tuhh , kitorang terus blah dari stesen tuhh , gila bosan ! finally , kitorang basah sebab redah hujan #gatal betol ! tengah-2 jalan tuhh , si ayu pulak nak pegi toilet . yang dye pulak punye menggelabah nye , bukan nak bace dulu signboard yang ade , main melulu jee pegi ke arah 'surau' tuhh , ken takpasal-2 dah kene bahan ngan jantan yang ade kat situ , mereka kata 'nak pegi sembahyang kee dik?' terbaek laa~ kalau aku dah malu gilaa ! bhahaha . then lepas tuhh baru jumpe toilet , sebab ayu tuhh dengan muke takmalu nye dye tanye pakcik yang menjaja kat situ , pffft~ ramai gila mamat weehh <3 jalan jee tersuit-2 , dah macam tikus aku dengar . palau ajee laa , #malas nak layan :p (sbenanye segan lalu depan orang ramai) :D then sambung berjalan-2 pusing-2 kat bukit jalil tuhh sementara tunggu konsert start . taksabar nye~ entah ape motif aku beli biskut-2 tiger + chipsmore + ribena :D pastu-2 , dah takde sape nak beli pape , kitorang pun gerak laa pegi kat tempat dimana orang akan berkumpul tengok konsert . belum pukol 9 , tapi dah ramai gilaa ! geram aku , takdapat dok depan-2 , ergh~ takkesah laa ken , asal ken nampak jugak . then , bape minit lepas tuhh , konsert dah start . yang aku geram gilaa , mamat-2 yang balakang aku nihh main tolak-2 pulak , #shitt ! aku tau diorang sengaje mengacau , sebab mmbe dye ade yang dah kene marah ngan aku sebab memekak ! grr~ dah tau tak bole nak kedepan lagi , lagi nak tolak-2 kee ? ergh~ geram jee aku rase . dah laa kene berdiri tengok konsert tu , nak dudok mang tak laa , basah ken ! seriously , mase tuhh aku geram sesangat ngan mamat-2 yang berada di keliling aku -,-' tapi , nak buat macamane ken , dah name karnival , dah tentu-2 ramai orang . lain laa kalau bapak aku yang buat , memang VVIP jee yang datang , HAHA ! lepas jee abis konsert , semua bersurai . yang sedih nye aku balek sensorang , sebab geng-2 aku semua balek ampang . terpaksa laa aku tunggu bapak aku ambik sorang-2 , #harapan nye macam tuhh . tapi tibe-2 pulak kete bapak aku buat hal , bteri kete habis ! geram nye . padahal kete tuhh baru jee di service 2 hari sebelum nye , kete pajero tuhh pulak dihantar ke workshop untuk di service , sumpah sedih ;') so terpaksa labur duit kat pakcik teksi . ehm! ini cerita untuk 'KAU' , hmm~ okayy , kau nak tau tak ? mase aku tengah tunggi teksi tuhh , aku nampak geng-2 kau wehh , diorang kacau aku ! yea , tau aku sorang-2 ang tau mereka kenal aku sebab aku .. #okayy abaiken . then dalam banyak-2 manusia dalam geng-2 kau tuhh , aku nampak muka dua orang nihh yang rapat ngan kau mase aku ngan kau , okay thats why aku tau tuhh geng kau . then taktau kenape , mata aku tercari-2 mane kau . okayy , sedih sangat ! kau takde :'( fine , aku terus pandang tempat lain . kau tak pegi ehh ? dok ruma tolong mak masak kee ape ? hmm~ seriously aku rindu gila babeng kat kau wehh :')


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog