ИƖƳƳ βΔЯU ƘΔU . ƧUƘΔ ? ƧЄЯOИOƘ ?

heyhoyy ! walaweehh ! HOT STORY dari aku niyy . pffttt~ (malas sebenarnye nak cite) kau ingat kau sorang bole jadi stalker . #aku pun bole . kau ingat kau jee yang 'pantang' orang cari pasal . #aku pun pantang dan taksuka ! bila pulak aku buat post 'tuju' untuk kau ? sorry , kalau kau nak tau tu semua waste my time jee laa . kau nak sangat ken aku masuk ken cite pasal kau kat post aku niyy . cakap jee laa . hah , acano ? suka ? seronok laa kau masuk dalam post aku kali niyy :3 hak tuihh ! sukati aku laa nak cakap lucah-2 kee , mencarut ape pun , aku punye pasal laa . mulot aku kee mulot kau ? blog aku kee blog kau yang kau nak sebok-2 pasal care penyampaian aku niyy ?! ishk tolong laa ! kau tu pun same , mulot lebih kurang jee laa . bak kata bestfriend aku 'tersembunyi kesialan disebalik tudung' kau tu . uppsss~ so , takpayah nak bangga diri sangat laa yang kau tu 'baik' . bukan nye baik mane pun -,-' excuse me . hello ! sorry laa 'systo' , aku dah lama berhenti berharap , so kau takpayah nak over sangat . #aku taksuka . lantak kau laa , kau hari-2 gaduh kee , bertumbuk kee , ade kene mengena dengan aku kee ? takde ken . #takpayah nak menggelabah ! niyy lagi satu , kau takmalu kee nak main printscreen-2 post orang , eeeuuu . malu laa sikit cik kak oii . ohh , lupa pulak ! kau mane tau malu ken -2 ? okayy , aku paham orang macam kau :) kau nak maki dye kee , nak tikam dye , kau punye pasal laa .  sape suro kau OVER SANGAT -,-' lain kali kalau takpaham maksud tersirat , buat care takpaham jee ,. tak payah nak belagak bodo sombong pulak . malu ? sebab orang cop kau as 'takde pendirian' ? ohh , tau malu rupanye . ingat taktau tadi . bagus laa~ haa niyy , last aku nak kata . 'kau nak jumpa dye kee , nak berome* dengan dye kee , tu pun kau punye pasal' aku takde kene mengena langsung wehh . lepas niyy kau takpayah laa nak kata 'aku punca kau dengan dye gaduh' kau tengok muka aku niyy leklok , ade muka 'ade aku kesah' tak ? grr~ so dah paham sekarang ken ? baguss~~ #macam niyy laa kalau pendengki alam , takbole tengok orang senang , enta ape masalah =,=' . haa niyy , 'kau' lagi sorang , berapa lama dah kau janji dengan aku . teddy bear aku mana ? cakap tak serupa bikin laa kau niyy . ape puns cannot . pffttt~ #dah laa , aku malas nak fikirken lagi pasal 'teddy bear yang kau janji dulu' , terimakasih untuk kau :/

#bangang name nye niyy =.='

#tak nikah lagi dah macam tu . psssttt ! uztazah aku ajar 'orang yang bertudung , takbaik duduk rapat-2 , pegang-2 tangan , kiss-2 semua tu tau . nanti orang ingat kau tu 'mempersendakan agama' pulak :)' *kau punya pasal nak terasa kee tak* kbhoiii :D


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog