ƖLΔҒƆHƖUU :)

okayy sayang-2 semua . lama dah aku tak update blog ken ? banyak cerita aku sebenarnye , tapi aku malas nak menaip dan nak mengingat semula jalan cerita-2 aku tu . so , aku cerita mana yang latest jee laa yea . nampak apa aku buad profile FB aku ? yaww ! aku ada timeline macam korang-2 jugak . #nak try jee sebenarnye . aku gatal nak guna timeline tu , sebab bole letak cover photo tu . gamba yang besow tu ler~ nampak si jejaka tu ? #atoto~ omeyy nye :) nampak ken ? taknampak pendek umur :D okayy , sumpah AKU SAYANG DIA <3 jangan ambik dye tau-2 ? cukop lettew dye dah ada dua 'yana' :') jangan nak tambah-2 lagi tau ? #aku sekeh kau karang ! pagi tadi onthephone dengan dye . berjam-2 , hee~ aman gedik <3 sebab aku , dye bole takbuad homework dye . ayat dye 'demi awak , saya sanggup kena marah .' ececheh , sweet lettew ? memey shoshuwitt laa awok :D kesian awok ken , hee~ ilafchiu <3


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog