ĴѲĦИƳ ЄИǤ˩ƖƧĦ ЯЄβѲЯИ

21 September 2011 -> Pavillion
beeps~ nak tau ? aku pegi tengok wayang kat pavillion woo ! satu family pegi serbu pavi , HAHA ! start pukol 11.05 malam , tapi pukol 9 kitorang dah sampai . Grr~ ade mase 2 jam lagi , kitorang jenjalan kat pavi tu dulu , jalan sane , jalan sini , aku pun dah naik penat lahh . sebab .. sebelun nye tu aku pegi melapak kat tempat ayah man dulu . ehh , TAK ! sebelum tu aku pegi lepak makan-2 kfc kat Ampang Point . ngan dua orang bestfrens aku , ayu ngan anis . lepas puas melepak kat AP , ape lagii . aku ajak lah dua ekor tu lepak kat tempat ayah man skali . memule diorang taknak , aku pakse jugak , and lastly ikot jugakk . HAHA ! #jahatkan aku ! peduli ape ! yang penting aku ade mmbe !  yang abang aku dah ade kat tempat ayah man . so , dye tggu kami ! dari AP tu kitorang naik teksi pegi Balai Polis Ampang Jaya , buat ape ? tempat ayah man lahh , haha ! kitorang sampai ayah man takde . so , kene tggu , lame tu . kitorang (3 orang gadis) siap berposing lagi . kat tempat ayah man pulak tu , datang-2 posing , #tak sopan betol ! HAH ! tapi tak banyak pun gambo nye ~ see this !
 dua-2 gamba nie anis yang snap (gune fon aku), gamba harimau tu tak nampak sngat ,
aku ngan ayu mara anis , ayu cakap 'anis nie takreti tangkap ahh'
aku pun geram , lastly aku ambik fon dari tanga anis , aku tangkap sendiri .
lagi lah tak nampak harimau nye kan ? haha ! #sengajee :D
then aku bergamba ngan anis pulakk . nanti takot dye taching .
yelahh , aku kan hot , haha ! #sorry , perasan :D
nie nenek saya tau ! haha , sorry anis , gurau ! haha ! then , lame kemudian , ayah man pun sampai , huru hara jadi nye . masing-2 terkezuttt ! haha ! kitorang salam ayah . ayah muke garang , dye polis kan . mungkin memang macam tu ,, err~ aku pun jadi takott ! hati aku berdebar-2 , tapi aku buat muke selamber~ HAHA ! lame macam tu , sembang ngan ayah macam biase . pok pek pok pek ! best~ ayah sporting ! sempoi ++ , haha ! muke je nampak garang . yang abang aku dah gelak-2 , yelahh , sbb kitorang bertiga first time jumpe ayah man . abang aku dah biase . sampai kan bole baring sbelah ayah man lagi . tengokkk ~
yang kiri itu lahh ayah man , yang kanan tu abang saya yang perasan comel ! HAHA ! Tengok tu , bukan main rapat lagi ngan ayah , tangan ayah man siap kat bahu abang sya pulak tu ! takpe , korang sama lelaki , #paham :D then , tak lame tu , ayu ngan anis kene balek , aku ngan abang aku still situ ! tggu ayah pian aku ambik , HAHA ! macam-2 kerenah ayah man . dye menyanyi ! pergh~ bole tahan suara dye . haha . tettt~ 8.30 malam ; mama kol abang , then kitorang blah dari tempat ayah man ,\ mase nak kelua tu , salam ayah man dulu , abang aku pun , then kitorang pun naik kete , ayah aku sampai sudaa ! haha , chopp ! aku denga tu ! mama bersembang ngan ayah ,  nak pegi tengok wayang kat pavi ? best tu , woahh ! beeps~ mama ! kite balek ruma dulu , nak ambik sweater . okayy , balek ruma , aku naik ngan mama , mama ambik barang dye  aku ambik barang aku , mama dah siap , dye tggu aku , dah kak ? okayy , dahh . jumm! then , pegi tempat keje paklong (abang mama aku lahh tu !) dah ambik dye , dye pun dah ade dalam kete , so join kitorang pegi pavi ! #kereta full !  sementare tggu panggung dibuka , snap pic dulu lahh , tapi aku jadi photographer , #macam biase !satu pic je muke aku adee , itu pun kabur , #memang muke aku tak bole masuk :D







 haih ! dua orang lelaki nie kuat betol posing ! grr~ abang zul cakap 'kite tangkap ganba bebanyak selagi memory tak penoh'  banyak lahh ! nanti hang lahh fon aku ! haish  ! gamba yang last skali nie , mama aku yang suro buat gaye nyah , haha ! tapi tak jadi sangat lahh ! haha ! ehh ! jangan main-2 , dua lelaki nie sweet couple tau ! haha ! dalam kereta tak habis-2 dngn diorang punye 'bie , ayang' ish , TOLONG LAHH ! baju putih -> ayang , baju kelabu -> bie . haiyaa ! #teetttt~ diorang bukan gay lahh , saje bergurau , 


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog