ѦЄѦΔИƆƖИǤ ƉΔИ ҒƖƧĦƖИǤ



date : 9 , 10 , 17 / 09 / 2011
bertempat di : slim river dan kampar , perak 
bile orang KL dapat pegang joran , macam nie lahh jadi nye~ al-maklum lahh kan , kat kL mane lahh tempat mancing der~ haha , tapi yang tak best nye , muke aku satu pun takde ..  grr~ takpe-2 , jadi photographer <3 yang klaka nye , bole-2 pulak mama tggal joran tu .. haa puas , ikan bawak lari joran tu pegi ke tengah-2 kolam :D bak kate opah aku " baik kamu terjun je dalam kolam tu lin" haha , klaka lahh , atok and opah aku nie , pergh~ SEMPOI gilee ! yang atok suke melawak , nampak diam , skali kelua ayat dye , buat orang gelak tak henti-2 ohh , opah aku pulakk macam budak-2 . MANJE ! haha , aku pun baru jee jumpe opah ngan atok aku tu . dalam bulan 9 nie lahh . mule-2 aku ingatkan atok aku pendiam . haha , asal balek kampong (perak) je , aktiviti kitorang mesti MEMANCING ! elok lahh , semua dah jadi gile mancing , HAHA ! 


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog