ƆЄЯƖƬΔ ƬЄИƬΔИǤ ƧƘƳƤЄ :)

okayy , now dah pukol 6.42 pagi , but aku still lagi tak teedo . dah ngadap lappy nie memang susah nak pejam mate laa jawab nye ken . korang mesti tau ken amende nihh ....

yeah , SKYPE , orang kate bende alah nie best , aku pun try laa buat satu account skype , mule-2 nak buat memang aku rase excitedgilaa , even sbenanye dah lame aku cube nak buat , tapi takpenah nak jadi , aku pun taktau ape masalah nye , same ade aku yang bengap kee , atau pun dye memang sengaje taknak bagi aku buat , bhahaha :D then aku pun dah rase fedup nak buat , aku hanye dating ngan buah hati aku si FACEBOOK and buah hati kedua aku , BLOG nie laa :D ,  bile aku online jee , aku nampak ramai frens kat FB aku tuhh buat post pasal name skype diorang , then aku try buat lagi , now aku buat gune email baru , buat punye buat , lastly aku berjaya jugak , perkare bodo yang aku penah buat , aku bukak frenlist aku kat FB tuhh , then aku check info diorang satu per satu , same ade mereka ade skype ke tak , if ade diorang show skype name diorang , aku ambik then add kat skype , bayangken , frens aku hampir mencecah 2000 , berape lame mase yang aku ambik , for did that stupidoo thing ? huhh =,=' tapi tidak laa aku check semua bulat-2 , yang terpilih sajee laa , bole tahan banyak nye , taklame kemudian baru 2 orang yang dah app aku , then chitchat dengan diorang berdua , lame-2 aku bosan pulak dengan skype , padahal baru berape jam lalu aku buat , bcoz sebelum nie aku dah pnah ade YAHOO MESSENGER , rupenye skype tu lebih kurang aje ngan YM , tapi yang aku pelik , ape bende kejadah nye yang remaja sekarang kata SKYPE IS BETTER THAN YM ? haih , entaa laa =,=' yang aku tau lepas nie aku takbukak skype tu lagi , cukop laa hanye sekali jee , bhahaha :D , asal chitchat ngan orang jee diorang ajak webby , eee rimas laa aku , then aku off terus , aku dating ngan buah hati pertama aku , cik mukabuku :D lagi best ken , then aku dapat cerita nie , ..
"Gf : Kita main satu game nak tak ?
Bf : Game apa ?
Gf : Macam ni , esok awak takpayah contact saya . Maksudnya takpayah text call or apa2 yg berkaitan lah . Saya pun buat macam tuu kat awak okay ? Kita tengok sape menang .
Bf : Okay sayang !
Esoknya , si Bf terpaksalah tahan rindu kat Gf . Mengenangkan ini satu permintaan , si Bf cuba kuatkan hati .

Keesokan harinya , si Bf call si Gf . Tapi tak dijawab . So si Bf pegi rumah Gf dia . Diluar rumah , ramai orang . Dia mula rasa pelik dan terus masuk ke rumah . Sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah . Dan tubuh itu adalah jasad si Gf yg dah meninggal . Mak si Gf pun bagi surat kat BF.

Surat yang bertulis :

Sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya :')
"
pasal ceritagila nihh jee aku bole menangis , bodo ken ? ehh , kau tu hati batu , sebab tu takde rase pape and kata aku bodo bile bace cite nihh sengal , aku copy kat sape pun ye info enta nihh , then aku paste make a post kat FB , baru post dah ade orang like , #hot ken aku ? bhahaha :D then ade sorang hamba ALLAH nie dan juge kawan mukabuku aku , he said that story is sad and he also feel like wanna cry when he read the part of when mak GF tu bagi surat kat BF GF tuhh , see ! aku ade geng :D


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog