ΔҒƖǪ ѦΔƉЄ Δ ƤĦѲƬѲ'Ƨ ѲҒ ѦЄ :)

hey guys , cite aku nihh taklaa semenarik macam cite korang , ahhh kesah ape aku ken ? yang penting aku nak bercerite jugak , nie blog aku ken ? kau tolong bace ajee yea , firstly aku nak said tengs kat dye ..

 Afiq , tinggi lampai orang nye , dah bole jadi hantu galah :D aku dah lame kenal dye , mase aku budak-2 masih hingus meleleh lagi aku dah kenal dye , maybe dulu sbb aku maseh kebudak-2an , tuhh sebab tak penah lepaking dengan dye , mase tuhh kitorang stay kat satu blok yang same , tak lame tuhh aku pindah tempat lain , sampai laa aku form 4 nihh , tapi alhamdulillah , even dah lame tak jumpe , dye still kenal aku lagi , aku start and bole lepak ngan dye sebab mase tuhh aku couple ngan si budak sarawak tuhh (Nadhil) , balek skola jee aku lepak ngan dye ,kekadang petang malam pun ade jugak lepak ngnan dye ,  tapi sekarang nihh aku pindah makin jauh daripada tempat diorang , if dulu aku stay kat Ampang , now aku stay ngan bapak aku kat Desa Pataling , jauh ken ? okayy takkesah laa , aku ingat ken lepas aku pindah Afiq buat macam takkenal aku , rupenye dalam diam dye ade buat satu pict nie kat Muzy.com , aku terkejut sbab aku ternampak pict aku sekali ade , okaayy , aku heppy , first , aku ternamapk pict nie .. see ! im the center , rytee :D
aku ingat satu nie jee , then aku bukak album Muzy.com dye tuhh , kali nie nak kene carik betol-2 , even pict aku takde sekali pu , okayy takpe , aku takkesah , aku just nak memerhatiken satu per satu jee . and this for second photot , muke aku ade lagi ! first line and row number 4 :)
pict kali nie aku bukan center lagi :( tapi takpe , aku still lagi berterimakaseh kat Afiq , sbb bagi aku dye still ingat and taklupe aku even aku tak stay Ampang lagi , tengkiuverymuch fren <3 aku hargai itu :) tengs again :') kau jage diri tau-3 ? hee~


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog