ƧΔƳΔ ЯƖИƉƲ ΔƜΔƘ :'(

OMG ! taksangke semua nihh bole jadi :'( KEJAM NYE SAPE YANG AMBIK AWAK DARI SAYA ken ? saya rindu awak , saya nak sangat pegang awak , tapi ..... hmm~ takde harapan dah nak dapat ken awak balek :(

#kenangan bersama CIK V

nampak tak ape yang aku pegang ? yeah , FON ! fon aku dah hilang :'( #sadly ! aku ingat lagi , 02 NOVEMBER 2011 , tarikh paleng malang bagi aku , okayy , aku nak kongsi cite macamane bole terjadi . seperti biasa , aku sentiasa bawak fon pegi skola , takde ape yang perlu ditakutken , macam biasa laa , simpan fon dalam purse domo aku , dalam poket semestinye , yang aku ingat mase tuhh , aku tenga lepaking dengan membe-2 dan kaum kerabat aku kat dalam kelas , tenga kusyuk membebel bersama-2 sahabat handai aku , tetibe 'Arfiyana , cermin !' sape lagi , Sofea laa tuhh yang mintak cermin kat aku , yelaa pea , crmin aku memang untuk kau , grr~ muka cermin betol laa kau nihh , then aku bagi kat dye , sekali lagi aku sebok membebel bertukar-2 cerita macam-2 dengan sahabat-2 aku , AGAIN ! something kacau ! pea bersama geng nye menjerit , aku terkejut and pandang diorang , okayy , aku rase mara , cermin aku pecah ! pea panggil name aku , aku hanye mampu tersenyum jee even mase tu aku rase macam nak maki dye , fine , aku abaiken , pea said 'Arfiyana , sorry ! nanti aku ganti laa' alahai , cermin tak seberape pun , ape yang mampu aku cakap mase tu just 'takpe laa , takpayah' #baiknye aku ken :) then aku terus sambung berceloteh lagi dengan geng aku . taklame kemudian guru kelas aku datang nak kutip buku koko , photostat surat beranak and IC . semua tuhh aku TAK BAWAK ! bagus ken ? HAHA , pedulik laa , otak aku dah nyanyok , takingat :D dengan senang nye cikgu mintak kat aku 50 sen , then aku pinjam duit Ayu se-yar , sebab aku takde duit pecah laa , cikgu tuhh bagi balance kat aku 50 sen lagi , aku kelua ken domo aku tuhh , then masuk ken syiling tuhh , lepas tuuu ...... nihh yang aku tak ingat nihh mane aku letak purse aku tuhhh , setelah beberape minit dudok tempat masing-2 , sebab cikgu yang sepatotnye teaching kelas aku da pun masuk , so semua kene balek tempat masing-2 ken , alaa tuhh pun takken taktau , ke kau tak skola nihh ? :D mase aku nak dudok , aku angkat baju aku , then terase poket aku ringan sangat , hati aku mule kacau , aku tak senang nak dudok , ke hulu ke hilir aku dalam kelas tuhh , semua tengok aku rase pelik , termasuk cikgu , purse aku hilang wehh , kene laa kibot siket ! diorang tanye aku kenape , aku said purse aku ! Dayah and Ayu ingat aku main-2 , kepale otak korang , dalam tuhh ade fon and IC ORI aku laa sengal , baru diorang pun terkejut , cari punye cari tak jugak jumpe , okayy , aku fedup , aku penat nak carik , aku menangis dalam kelas , #malunye -.-' takkesah laa , fon aku wehh , fon aku tuhh ! budak lelaki dalam kelas aku macam sial , dah tau aku carik fon , semua kelua kelas , macam pundek laa korang ! membe-2 pun macam nihh kee ? FUCK laa !  aku dah syak mesti keje diorang ! okayy , aku paham :'( lame diorang kelua , pastu masuk kelas balek , then krrriiiiiiinnnnggggggggg , its time to pegi melantak , semua murid dah kelua , aku tak bole nak pegi mane-2 , duit satu sen pun dah takde , semua tuhh sebab purse hilang , kesian ken aku :( mase tuhh aku menangis lagi , lagi dan lagi bile aku terkenang ken CIK V aku :'( tapi , ape bole buat , awak ken dah ade orang ambik :( sorry sayang , saya tak bole jage awak elok-2 , saya cuai :( hmm~ nasibaik laa aku ade kawan-2 yang caring macam korang , time aku macam nihh , korang pun susah hati , macam barang korang yang hilang ken , tengs Anis , Dayah and Ayu . korang laa yang buat aku happy and ceria balek dengan kerenah korang , iloveyou bestfrens <3 takpasal-2 aku kene bahan dengan Dayah , #sebab aku menangis dalam kelas ! diorang semua tau , memang susah sangat nak tengok aku menangis ? dalam kelas mulot alu sentiase bising laa , macam maknenek ! okayy , now semua dah tengok , suke ? seronok ? bodo laa . grr~ sebelum nihh aku hanye senang menangis disebabken lelaki yang bergelar BOYFRIEND ! tapi tak laa semua , hanye orang tertentu dan terpilih sahaje :) itu semua bestfren aku pun tau , kau taktau ? haa , aku dah bagitau dah nihh ken , nak ape lagi :D ape pun , aku redha jee laa ape yang dah jadi nihh , maybe aku memang takbole pakai fon lagi kott , haa kau tuhh , best laa , tepuk tengan laa untuk aku sebab aku takbole nak kacau dye lagi ken ? okayy , good ! ape yang mampua ku buat sekarang nihh , 'aku doaken sape yang kidnap CIK V aku tuhh , harap-2 kau dapat balsan nye balek , AMIIIINNN ~


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog