ĦƳЄ βѲƳҒЯƖЄИƉ , ĦƳЄ ΔƜΔƘ :)

hye boyfriend , hye girlfriend :) hoi jantan , hoi betina :D sihat ? buat ape tuhh ? bole bace nihh kejap , taknak puns takpe , takpenah nak pakse bace pun :D haih , dah lame rasenye tak update blog , RINDU pulak :D #abaiken ! sbenanye dalam kepale otak nihh asyik terfikir aje , sape yang rembat fon aku tuhh ! GRR~ aku pulak rase macam nak rembat orang yang rembat kekasih aku tuhh , #ayat cannot go bhai ! bhahaha , okayy lantak laa , cannot go kee ape , yang penting aku ***** :') finally aku dah dapat tau sape perembat sial tuhh , Luqman Hakim . yeah ! dye suspek utama ! memang dah terbukti wehh , kau membe-2 pun macam nihh ken , aku punye laa baik ngan kau , kau buat babi pulak ken , act , sorry to Akmal and Shafiq Wahab , sebab aku syak korang yang buat :) lbeyh-2 lagi Akmal , sorry yea , okayy , aku tarik balek ape yang aku cakap kat kau hari tuhh , kau tanye aku elok-2 , aku pulak jawab macam sial ken ? sorry again :) aku syak korang berdua sebab si babi tuhh (Luqman) yang cakap korang yang rembat , macam taktau aku , aku ken senang percaye ken orang , hmm~ kau pun satu laa Luqman , dah jelas-2 ramai orang tau kau tuhh KAKI REMBAT , lagi kau nak nafiken ? kat bilik guru tuhh dah berape banyak kau songlap ? aku dah tau laa bhai ! kau rembat fon aku then kau jual kat Nazri ken ? RM 150 ken kau jual kat dye , pergh~ sial kau . nasibaik Nazri baik , bukan macam kau , CiLAKA punya olang ! Nazri siap bagitau aku lagi , send msg kat FB tuhh , even dye tak bagitau dye beli kat sape , hello ! membe aku ramai wehh ! so sesape jee bole tanye kat Nazri . see , ape dye sent kat aku "salam?yana ni ako nazri.rasenye ako dh dpt blik fon ko..ako pasti yg tu fon ko.bole bgi ako nmber siri fon tu untk knl pasti tu fon ko..esok dtng la sek ,bawa skali kotak fon tu.kotak fon tu penting jngan lupe.esok ako bawa fon tu.ape2 hal call ako 01747900**.nazri@mujahidin islam.." betape baik dan jujo nye dye , cube kau jadi macam dye , takbole kee ? kesian kat bapak kau tuhh wehh , asyik kene panggil ngan Cikgu Shahrafi jee , kau takhabis-2 buat hal laa , berubah laa wehh , sumpah taksangke kau macam nihh :| tengs yea !


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog