ΔβOƲƬ ... ƧOИǤ(Ƨ)

woahh , best ken suare budak nihh <3 hah ! kau ada ? takde bhaii ! aku sendiri pun takde , bhahaha :D heyy , dye nyanyi lagu boyfie aku tuhh (APIT) , #cheh ! PERASAN lebih laa aku , HAHA . seriously , dah lama gilaa aku minat gila-2 lagu nihh wehh , sebab tuhh aku sengaje ambik video nihh , kau ape tau :D
 ini lagi satu fav song aku !  hensem ken boiprengg tuhh , ngee~ suare pun mantoopppp !!! sumpah minat kau laa apit <3  kau takminat dye ? bole jalan daa , shuhh shuhh :D
bodo laa dye ! abis rosak lagu orang wehh , grr~ geramnye ! nak nyanyi untuk cikgu kau tuhh buat ape , macam takde lagu ain jee , REKA LAGU SENDIRI UNTUK CIKGU kau tuhh lagi bagus wehh , hadohh =,=' H A N C U R , even suare kau tuhh , bole tahan laa :D


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog