ƆЄЯƖƬΔ HΔЯƖMΔU MΔLΔƳΔ LΔǤƖ :)

hayheyhoy awak , kau , sayang , bie , baby , boboy dan gegirl :D nak story moryy ngan korang nihh :) nak denga tak ? #denga mane tang nak didenga pun aku taktau laa :D , okayy laa , haih , abaiken sudaa !

ingat lagi cerita pasal aku yang tak habis-2 dengan 'Harimau Malaya' nihh ? ingat ken ? good :) tak ingat ? dah tua laa tuhh ! okayy laa , semua diam yea , shhh~ aku nak cite nihh . ehem~ kau tau aku buat ape dengan pic nihh ? aku upload pic nihh kat FB , then , pergh ~ ramai yang like laa bhaii ! bukan nak bangge laa , just aku nak kongsi cite jee :p kau jeles eyh ? bhahaha , okayy-2 , aku sambung . kau tau kenape ramai yang like ? sebabnye statement aku tuhh bodo siket (bagi aku laa) , nihh hah statement yang aku buat kat FB 'heyhoy ! ♥ SAYA PEMINAT HARIMAU MALAYA ♥ tau !selamanya , selamanya , selamanya HARIMAU MALAYA . selamanya , selamanya , selamanya SOKONG MALAYSIA . (opppsss~ sorry , TERnyanyi pulak :D' aku pun taktau kenape aku bole buat statement bengong macam tuhh , bhahaha , siap bernyanyi-2 lagi . sumpah bodo . haih , takkesah laa , bodo kee bengong kee , Harimau Malaya sentiasa dalam hati aku <3 see ! aku dah jadi gilaa bola , macamane nihh baby ? kang silap hari bulan , tengok-2 muke aku yang main bola , bhahaha #beranganmacambangang ! aku cakap bende yang same kat abang aku , abang aku gelak ! huhh ~ bile enta , Malaysia vs Syria , ade ken ? hah ! tuhh pun aku tengok ! sial laa . aritu aku dah plan mase sea game tuhh dah nak pegi tengok live , dekat jee pun , kat Bukit Jalil jee , grr~ geram aku . aku sendiri pun lupe , Tak ingat langsung ! hukhuk :')


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog