ĴΔLΔИ-ĴΔLΔИ ƆΔЯƖ ƤΔƧΔL :Ɖ

hai awak ? bole kenal ? ngee~ oke , abaiken laa yea . ehem ! ce tengok bawah nih kejap . nampak ken ? kalau taknampak tuhh sebab kau tutop mate laa :D ini kat Kellies Castle , tau tak kat mane ? kalau tau , pandai , tak tau ? meh aku bagitau . Kellies Castle tuhh kat Batu Gajah , Perak . tuhh pun tak tau . kat skola tak blajo kee ? :D #ade pulak ken cikgu nak ngajo pasal tempat nihh :D
*aku gemok ken ? bahagia name nye tuhh , bhahaha :D
*nihh dengan mama , lagi nampak beza beso nye :D
*nihh pulak ngan ayah aku .
#suke sangat uat macam tuhh kat ayah aku .
heh , badan dye beso , takken tak larat angkat aku ken ?
ape gune hari-2 ulangalik pegi gym kalau tak larat :D
actually ken , haih ! sbenanye aku malas nak bercerita , tapi disebabken aku pun malas nak biaken blog aku nihh terbengkalai macam nih jee , better aku bercerita juge ken ? name tempat pun kat Perak ken , dah tentu-2 laa aku pegi balek kampung tuhh wehh ! tapi mase nihh , aku bukan balek kampung kat ruma opah aku yang comel tuhh :D , aku pegi ruma cousin ke ape enta laa , kat Batu Gajah tuhh . and time nihh jugak , keesokan harinye lepas aku bermalam kat ruma cousin tuhh , singgah laa kat tempat nihh . alaa , pegi bukan nye aku masuk dalam pun , nak masuk kene bayar , tempat pun tak best , stakat 'tempat bersejarah' jee . kitorang pun stakat berdiri kat depan tuhh jee , then snap beberape pic , pastu blah laa , gile ape nak lepaking lame-2 kat situ , dah laa time tuhh tenga panas gila babeng weehh , fuhh ! baru berapa minit kelua dari kereta , dah berpeluh macam merentas desa pulak , #lebeyh-2 laa aku :D ,  rase-2 dah bole angkat kaki , then kitorang pun chow laa , ontheway pegi ruma opah , haa ! yang nihh baru laa nak pegi ruma opah yang comel lote tuhh , ngee~ pegi singgah kejap jee , anto duit . dalam pukol 3 macam tuhh kitorang gerak balek KL , bcoz mama aku ade appointment pukol 4 dengan Nurul Shukor (tukang makeup) , peymes jugak dye tuhh . beria-2 ayah aku kata sempat , sampai pukol 4 . pfftt ! sempat laa sangat . taksangke , jem pulak kat Sungai Buloh . tau kenape ? ade van putih terbakar , rentung abis bhaii ! fuhh ! nasibaik van tuhh kat tepi bahagian pembahagi jalan tuhh , kalau tengah-2 , enta pukol berape sampai . after that , kitorang pun sampai ke destinasi :D mama aku suro aku try buat rambut , buat digital perm . kau tau ape tuhh 'digital perm' ? taktau ? meh aku bagitau kau yea . digital perm tuhh buat rambut curl , yang sekejap punye tuhh , kalau kite basuh , rambut kite kembali kepade yang asal :D #betol kee ape aku explain nihh ? betol ken jee laa . lepas orang tuhh dah buat rambut aku , kau tau ape ? WOWW ! comel bhaii muke aku ! bak kate mama and orang yang buat rambuat aku tuhh ! #segan aku ! huhh ! *sorry laa , aku tak sempat nak take some pic mase rambut aku di-curl ken , sebab dye sekejap jee .  later laa yea :D cite aku nihh sampai sini jee kott , kbyee ~


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog