ƧЄLΔMΔИƳΔ ƧѲƘѲИǤ ĦΔЯƖѦΔU MΔLΔƳΔ :)

*rase semangat + bangga gila babeng laa pakai baju nihh :D 
ilysm laa HARIMAU MALAYA , auuummm <3
hayheyhoy , oke , aku ade beberape story nak share ngan korang . firstly , aku nak said 'rindu kat blog aku' :D dah lame rase nye tak update ken ? even baru berape hari lepas aku updated , :D sorry laa , aku agak sebok sikit laa :D #buatapepunakutaktaulaa ! haih , sbenanye aku nihh baru balek dari bertandang kat kampung aku , 4 hari 3 malam aku kat sana . aku pegi sana bertiga jee (ngan ayah and mama) , abang and adik aku tak ikot , bcoz masing-2 ade bende nak buat , sorang nak dating , sorang lagi ade training bola . ape , kau ingat aku pegi sana bersuka ria ke ? waklu ! pegi nganto kad (majlis bersanding ayah ngan mama aku) laa . first day , dari KL ke Ipoh , bermalam kat ruma cousin yang pertama . kampung ken , biasa laa , ruma pun ruma papan ,  jangan ingat ruma papan tuhh teruk tau , aku ingat diorang nihh serba kekurangan , rupenye , hmm~ aku yang dudok ruma batu pun tak pakai fon , anak dye baru 9 y/o dah pakai fon , C3 pulak tuhh , #cibai ! jeles aku , huhh~ oke , macam yang semua tau , about 21/11 yang lepas , final bolasepak Malaysia vs Indonesia ryte ? yeah , orang kata 'Malaysia bolot semua pingat emas' :) aww , terharu nya aku :') #lagu blog aku pilih lagu nihh sempena kemenangan Harimau Malaya menetang Garuda :) ehh ,  renang berirama pun 'kita' menang ken ? mase tengok acara renang tuhh , aku rase berdebar gile bhaii ! yang aku ingat , acara tuhh dimuleken dengan peserta renang dari Indonesia , dapat total markah 71.713 , and diakhiri dengan peserta renang dari Malaysia laa , 75 > , see ! Malaysia menang wehh <3 let see this video if sesape yang tak sempat nak tengok :)
mase nihh aku tengok kat kedai mamak jee , kat Temoh , Perak :) aku yang mulenye tak minat bola , automatic jadi minat bile tengok final nihh , dengan aku-2 sekali bersorak kat kedai mamak tuhh , join budak-2 situ . tengah kusyuk tengok , tetibe astro short pulak , sebab hujan lebat , abis laa dah macam ade tsunami jee kat kedai mamak tuhh , ngan ayah-2 aku sekali terpekik terlolong wehh , aku hanye mampu gelak jee , ade yang suro mamak tuhh buang tv tuhh , HAHA , sengal ken =,=' sambil tuhh aku sambil bace majalah Mastika , tak bape beri perhatian , tapi bile part penalti 100% aku beri tumpuan :) syabas to Khairul Fahmi aka Apek (goalkeeper Malaysia) , awak keeper yang cekap :)
*SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA*
*I L O V E M A L A Y S I A FOREVER AND EVER*


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog