ΔƜΔƘ , ΔƜΔƘ ƉΔИ ΔƜΔƘ :)

 *Muhammad Hazman :)
heyhoy , kau kenal mamat nihh ? kenal ?! mane kau kenal dye ?! takkenal pulak ? haa baguz laa . takpayah kenal pun . dye kawanmukabuku aku wehh . aku panggil dye Aman :) sebaya dengan aku . kenal tu taklaa lame mane pun , baru genap 2 bulan masuk bulan nihh (Disember) :D #ceritamacamdahkenallamajee :D ergh~ ape-2 aje laa . tapi ken-3 , dye nihh baikkk ! seriously . kenape baik ? kau takpayah tau laa . sebok jee ! caring dye bole tahan jugak laa , gedik pulak tuhh :D wahh , suka kawan ngan kau Aman :) ehh , kau nak kenal ngan dye ? aku bole tolong , number dye pun aku ade , bhahaha , choppp ! rasenye takpayah laa kau kenal ngan dye . mimpi la kau aku nak bagi number dye :p cukop sekadar aku je yang kenal dye , okengg ? ngee~ kau jeles yea ? :D awek ? dye dah ade dah . so takde peluang kau nak menggedik ngan dye :D aku dengan dye pun kawan ajee . tak lebeyh laa , grr~ asal aku online FB jee , dye nihh pun ade . tapi tak laa selalu kebetulan macam tuhh . and dye nihh rajen menegur aku . bukan macam kau yang bodo sombong tuhh ! even aku 'offline chat' pun , dye still tau bile aku online . haa , power ken dye . kau ada ? takde ken :D dah macam ahli nujum dah Aman nihh :D hee~ 'psstt~ nanti bole jadi bestie yana ken ?' :)


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog