βЄЯƧΔИƉƖИǤ ƧUƉΔΔ :)

ehh , ingat lagi pasal 18/12/2011 tuhh ? tau ken ? #taktau sudaa :D alaa  , pasal majlis bersanding mama ngan ayah aku tuhh laa , haish ! okayy , now aku taknak buang mase laa , plus , aku malas nak bercerita panjang-2 . so , pandai-2 laa kau tengok gamba-2 nihh sendiri yea #sorry :)

 #dengan kakak ipar , ececheh !
Eyins Saberi a.k.a Pijan own :D
 # C O U P L E <3
 #baju biru tu Raffiq Qi .
 #tok lang .
 

 #paksu dan abang .
 # P E A C E (Y)
 #paklong .
#Myrol Farish , Pali Joe .

 #hujung blah kanan tuhh , Aznil .
 #dah tentu-2 nihh ayah ngan mama aku -,-'
 #nihh ape ? haa nihh baju =,='
huffttt~ 'kek mereka yang bersanding laa'
 #mereka diatas pelamin :)
 #nenek , atok , pakcik , makcik dan jiran tetangga :D
 #tiba masa untuk melahap :D
 #siapa lagi mamat nihh , Abang Zul ler~


 #paklong , pakngah .

 # M A M A .
 # A Y A H .
 #oyang , tokyang .


 #paksu dengan geng-2 dye .
*takpayah nak seven-2 sangat laa ,"











 #Hasrul Hamdan .
 # adik .


 #taktau laa mane satu pengantin nye :D
*bole bersanding lagi sekali atok ngan opah aku nihh :D





 #THEY ARE FAMILY :)
 #berposing dengan opah :)

 okayy , lastly , kau nampak ape aku buat ? potong-2 cincang-2 kek tuhh . aku jadi pemotong dan pemberi kek kepade orang-2 yang masih belum beredar dari dewan tuhh wehh , yang dah balek tuhh naseb kau laa tak dapat makan kek , bhaha :D aku punye nanti pun nak buat macam nie , ngee~ kbhoiii !


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog