ЯΔMβUƬ ƤUИƳΔ ƤΔƧΔL !

kau nampak amende kat atas nihh ? nampak ken ? #taknampak pendek umo ler :D same macam yang aku pakai . sejibik macam tu pulak tu <3 haish ! aku geram gila dengan bende alah nihh wehh , cepat gila dye habis , hish ! yang asal nye kelua buih-2 ,, now jadi macam cirit -,-' aku nak guna pun susa ! hmm~ buat aku nampak macam tak sikat rambut jee . bengong ! ehh , tapi sbenannye rambut curl memang tak wajib sikat pun :D ishk ~ takde bende alah tu , rambut aku jadi kembang . kang tak pasal-2 ade orang offer aku join 'alleycat' pulak , bhahaha :D #taknak pun ! nasib baik ade lagi satu minyak rambut tu , amende tah name dye aku pun tatau . terbelit-2 lidah aku nak nyebut :D


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog