ƧЄƘOLΔH βΔЯU :')

heyhoy , aku mau kongsi cerita dengan korang nihh . firstly , pffftt -,-' next year ken aku kene pindah sekolah :'/ now aku stay dengan ayah aku , adik aku pun same . so nak taknak kene pindah jugak . okayy , aku suka ! yang tak syioookkk nye , kau tau aku dapat sekolah kat mane ? nak tau kee ? hmm~ kat SMK Bandar Baru Seri Petaling ! shitt ! dulu yea laa aku nak sangat pindah situ sebab ade capital 'A' ken-2 . sekarang nihh , betol-2 aku dapat wehhh ! menyampah pulak rase . actually , mama and ayah ade buat 3 pilihan sekolah . first kat SMK Desa Petaling . next , SMK Taman Desa . and last choice sekolah tuhh laa ! SMK Bandar Baru Seri Petaling ! last-2 minit mama tambah lagi pilihan . sekolah kat SMK Seri Saujana . laju jee aku jawab 'noway ! sorry to say laa nak sekolah situ . ee , tolonglah !' then mama gelak , mama tau sebab ape >:( dye sengaje nak buat aku rase loya tekak laa , grr~ okayy , berbalik kepada cerita aku dapat sekolah baru yang tak menyeronokken tuhh . disebabken mase kat SMKBBA aku masuk kelas sastera yang mengandungi satu subject yang paling tidak disukai iaitu subject Geografi tu takde kat semua pilihan sekolah , so aku terpaksa menukar subject Geografi kepada subject PSV . hufft ! taksuka taksuka taksuka !  tapi ape boleh buat . dah dapat cop 'DILULUSKAN' pun :'( haih , orang PPD tuhh kata ,  sekolah kat KL nihh susah nak dapat offer subject Geo . kepala hotak kau ! abis yang sekolah lama aku ade jee ape cerita pakcik ? hish ! geram nye aku !

kau nampak ? nihh haa lencana sekolah tu . aku tengok sekolah tuhh dari luar pun bole tahan besow wehh , ngee~ errr~ syioookkkk kott -,-' nanti-2 dah start sekolah situ aku cerita lagi laa . kang mane tau tandas dye tersumbat kee , air takde kee hapee . aku kongsi cerita . (dah macam masalah tandas lelaki sekolah lama aku) , kbhoiii :*


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog