ƬΔHUИ βΔЯƲ .. ƧЄƘѲLΔH βΔЯU :')

heyhoy ! walawehh ! akhirnye dah masuk tahun baru dah ken . alhamdulillah . syukur kepade allah SWT kerana telah memanjangken dan mengizinken kita-2 semua masih bernafas , #ayat aku :D okayy , firstly , aku nak says 'HAPPY NEW YEAR' kat korang-2 semua :) nihh baru first day new year ken . hari-2 seterusnya taktau ape yang akan terjadi . wallahualam :') malam new year aku hang . tapi bukan dengan membe-2 . aku kelua dengan adik , abang serta gelpreng tercinta nya :D yeahh laa wehh ! kitorang hang berempat jee . al-maklum laa . #KAMI BUKAN HOTSENTAP macam awok-2 semua ! #sorry , takde gamba untuk cerita yang ini :D dari bustop ruma kitorang naik teksi . pffttt ! naseb takbaik ! dapat teksi semput =,=' abang aku punya pasal laa nie , grr~ driver dah tua . cina babi pulak tu . hayyaa , apek ! lu dudok ruma tiam-2 laa . takpaya bawak itu teksi lagi . lu bikin olang takut naik lu punya teksi lu tau kaa . lu pigang stering pun aaa , kiri kanan kiri kanan lu goyang . wa cakap sama lu aaa , itu signal takperlu pasang 24 jam ohh apek :D #dialog cibai kejap :D seriously , kitorang takot naik teksi apek tu , sebab dye bawak kiri kanan macam orang mabok , tapi tak mabok pun . pastu bawak teksi , jalan dekat gila dengan divider . entah bila laa tersagat ken (o.o) tawakal jee laa . dengan aircond nye yang dah rupa macam dapur gas . pffttt~ nasibaik laa dari ruma nak ke stesen salak selatan je . taklaa jauh sangat :/ kat pavi ramai gila babeng manusia ken ? nak jalan pun sesak gila ! tak bergerak langsung . huihhh ! aku rase macam nak pitam jee , tapi disebabken semangat new year , aku lawan rase nak pitam tuhh :D #cannot go ! even berempat pun still happening tau , walaupun tak se-happening hang ramai-2 :) kak ryne banyak support macam-2 ohh , hee~ tengs akak <3 dah-2 laa , aku pun dah penat asyik nak bercerita pasal new year yang takde penamat nye nihh :D HAHA , ehh~ lagi berapa hari jee nak masuk sekolah dah ken . taksaba #macam taknak pun ada :D hati pun rase berdebar gila nak masuk sekolah baru nihh . huhhh~ harap-2 semua nye berjalan dengan lancar and ikot ape yang dirancang . hmm~ ehh chopp ! ade kee kawan aku kat sekolah baru tu ? takde laa :'( aku nihh dah laa pemalu . selagi orang tak tegur selagi tuhh laa aku menunggul , bhahaha . okayy laa , aku penat nihh . kbyee :) #gamba takde kene mengena . sekadar nak kongsi jee :D kau suka kau tengok , kau taksuka pun kena tengok :D

 #IOI Mall , Puchong .
 #baju baru , danau jee pun :D
*nak try bergaya dengan Mickey Mouse pulak :D



THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog