ƖLOѴЄƳOU ƖƉOLΔ :*

huishh~ last-2 minit baru nak beli barang-2 untuk sekolah , #terbaekkK~~ beli baju sekolah semua kat Mid Valley , seorang 5 pasang , pergh~ gila gempakk ! banyok gilo laa , this year last sekolah pun kene banyak-2 kee mama ? 3 pasang pun cukop laa -,-' okayy , sukati laa . aku ikot jee . total semua RM 1633.60 untuk 3 orang . banyak ken ? #takbangga . cume taksangka . then dapat voucher RM 160 , mama kata 'voucher tu bia ayah yang pilih nak ambik ape' , okayy . #bagi peluang :D ayah ambik torchlight dengan amende tah laa ,. tupp~ tupp~ nampak laa diorang nihh , nampak sape ?! Awal Ashaari dengan Scha Alyahya tokkk~ wahh-2 , aku laa orang paling happy mase tu <3 pecaye kee tak nihh aku jumpe diorang berdua ? takcaye ? nak bukti kee ? kalau ade kau nak buat ape -,-' haa nihh haa , BUKTI NYE~~
tak pecaye lagi ? HAHA , lantak kau laa :p kau nampak tu , 'aku sebelah Awal wehhh' <3 akhirnye dapat jugak facetoface dengan Awal , aku memang minat gila dengan mamat tu tau ! HAHA , mase tu , Scha tak berapa nak sihat kott , sebab tu dye nampak macam badut ( hidung merah) ngee~ tapi seriously , Awal handsome gila ! Scha pulak memang the best laa , comel walaupun tanpa makeup <3 aww ! sukanye aku . lepas jee diorang blah , OMG ~ aku takhabis-2 tersenyum tersengih sorang-2 #dah macam orang tak betul :D angau laa konon , bhaha :D kitorang siap bole potpetpotpet~ gelak-2 dengan Awal lagi tu , korang tak jeles kee ? yang takbole blah nye , mama semua kata pipi aku merah #malunye :3 hee~ alangkah lebih bahagia nye aku bile dapat jumpe dengan semua idola aku : Aaron Aziz / Shaheizy Sam / Syamsul Yusof / Farid Kamil / Lisa Surihani dan yang menjadi idola-2 aku :D #angan-angan setinggi langit ! satu hari nanti mesti dapat jumpe *insyaalah :) dah lepas tu , kitorang lepak kat bawah nuh hah , aku taktau macamane nak explain laa , tengok gamba nihh bole ? aku kata tengok-2 jee laa :D
 #atoto , pendek nye aku !
macam adik aku kata : molek :D
 #bergaya dengan Mickey Mouse :D
 #adik , myrol , paksu , aku (Y)




#baju oren tu abang aku .


 #idea aku posing gini :D
#ramai-2 angkat tangan macam aku ,
then jerit kuat-2 'peace yo' kbhoiii :*

          aku paling suka gamba yang ini :)
ngee~ comel ken ? #perasan kejap :D


THANKS for reading baby . Suka ? kasi LIKE jee :)

0 comments:

SAHABAT TERHEBAD :-

Nur Afiqah binti Abdullah
Siti Madihahusna binti Mohd Radzi
Nur Hidayah binti Mustaffa Kamal
Nur Asmalina binti Jailin
Nur Idayu binti Mohd Dioh
Hanis Syahirah binti Zainee

ILOVEYOU korang . rindu nak lepak dengan korang , rehat samasama dengan korang , study samasama dengan korang , rindu semua samasama laa :') kbai ✘

ƧƜЄЄƬƳ ƧƬΔ˩ƘЄЯƧ


 
Copyright © 2009-2012 . All Right Reserved by This Blog